مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر من

سال نو مبارک

1392/1/3 8:08
نویسنده : خاله و مادر
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر خورشیدماچعزیزم امیدوارم خوب باشی...امروزسومین روز از سال جدیده وما ایرانیها در تعطیلات عید بسر میبریم..فعلا همه جا بحث دید وبازدیده ومهمونی وعید دیدنی... ومن که اصلن فکرشو نمیکردم بتونم جایی برم فعلا که همه جا رو رفتم وانشاالله تا اخرش به خوبی وخوشی بازم میریم و#ذیرایی میکنیم البته با همکاری توعزیزمامانی

میدونی چیه دخترم..من وبابایی خیلی اهل ارتباط ورفت وامدیم وکلا مهمونی رفتن ومیزبان بودنو دوست داریم وهمیشه سعی میکنیم این ارتباط روحفظ کنیم درهمه شرایط وصدالبته که نتیجه شو دیدیم که رفتاری ناشی از احترامی متقابل بوده وعزیزم کیه که احترام دیدن رو دوست نداشته باشه؟؟!!!چشمکنمیدونم الان که داری این مطلب رو میخونی چقدرشو متوجه میشی وچندساله هستی اما تمام این حرفارو من با داداشی زدم وحالا اوهم مثه من وبابایی شده ومارو همراهی میکنه...منتظریمکه توهم به جمع ما اضافه شی گل باقالی

  

راستی یادم رفت بگم اسمت دیگه قطعا شد هلیا...هوراااااااااااااااااااااااا ومن وداداشی موفق شدیم ..دیگه فکرکنم بابایی راضی شده باشه چون من ونیما به همه اعلام کردیم وفکرنکنم بابا چاره ای جز قبول کردن داشته باشهنیشخند 

هلیای من بی صبرانه منتظرم این ٢٠روز هم بگذره وتو رو تو اغوش خودم ببینم ..عزیزم این روزهای اخر خیلی سخته ومن دارم صبوری میکنم وسعی میکنم نهایت لذت رو ازین دوران ببرم چون دیگه تکرار نخواهدشد وخداییش جدا از سختیهاش  میتونم بگم یکی از قشنگترین دورانهای زندگی یک زن میتونه باشه که با هیچ جیز دیگه ای جایگزین نمیشه ومن ازتو ممنونم که این حس خوب رو واسم به ارمغان  اوردی وازخدااا س#اسگزارم که تودخترگل رو بمن هدیه داد...خواهش میکنم خوب وسالم وشاد باش

بوووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان پارسا
3 فروردین 92 10:16
عزیزم عیدتون مبارک امیدوارم به سلامتی کوچولاوتون دنیا بیان و امسال سال خوبی براتون باشه


ممنونم عیدشماهم مبارک ومتشکرم ازینکه به ماسر زدید
خاله
10 فروردین 92 10:44
کشتین ما رو با این دید و بازدیدهاتون سال نو تو هلیا کوچول هم مبارک باشه بالاخره نیما موفق شد ای ول به این میگن فرزند سالاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد