مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر من

روز تولدت

1392/1/16 23:14
نویسنده : خاله و مادر
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترم

عزیزم امشب که دارم این مطلب رو واست مینویسم تا امدنت چیزی نمونده و تو یکهفته دیگه علنا به جمع ما میپیوندی...دکتر روز شنبه 24 فروردین رو مشخص کرد و دیگه همه چیز حالت جدی به خودش گرفته وما بی صبرانه منتظریم....ازهمه مشتاق تر باباییه ومن اشتیاق رو تو چشاش میبینم  خوشحالم خیلی واسه بابایی خوشحالم که دختری خواهد داشت دسته گل ..میدونی بابایی هنوز باورش نمیشه که تو داری میای و هی میگه و میپرسه که واقعا بچه دختره!!!!!!!!!!!!!!!!!  با اینکه 3 بار سونوگرافی گفته که جنسیت دختره ولی بابا میگه باورم نمیشه میگه منواینهمه خوشبختی محاله محاله....چشمکاین یه تیکه از ترانه معین خوانندس

خلاصه داستان داریم ما..ودومین داستان اینکه  بابا بهیچوجه راضی نشد اسمت هلیا باشه البته من وداداشی همچنان سر موضع خودمون هستیم مخصوصا نیما ولی بابایی دوست نداره نمیدونم چه کنیمناراحت کاش توخودت می اومدی بیرون وبه ما میگفتی چه کنیم چه اسمی رو دوس داری من اصراری به هلیا ندارم ولی این اسمو دوست دارم مثه بهار-یا-نسیما-یا مثلا ترانه-ترنم-نیکو...ولی بابایی با هیچکدوم موافق نیس ومنم خسته شدم دیگه کلافهازطرفی هرکسی یه نظری میده وسریع ادمو منصرف میکنن من فکر کنم بابا اخرش اسم تورو بزاره مونا وخیال همه رو راحت کنه ههههه

بهرحال گل من تو هراسمی که داشته باشی گل مامان هستی ومن شدیدا دوست دارم وامیدوارم به همون خوبی که نیما هست توهم باشی...البته حتما همینطوره وتو وداداشی مثل هم خواهیدبودقلب

من هردوتونو دوست دارم ومنتظرت هستم گل باقالی..........بوووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله
18 فروردین 92 10:00
اگه باباییت بزاره مونا که خیلی باحاله اما هلیا هم خوبه به موقع و سالم و سرحال بیا خاله جون
هامون
23 فروردین 92 12:22
بیا دیگه تپل میخوایم بخوریمت
‌آزاده
24 فروردین 92 12:04
سلام دختر من. خيلي تلاش كردم كه قبل از به دنيا اومدنت حتما و حتما يك مطلب برات بنويسم. لحظات آخر پنهان بودن و آغاز آشكار شدنت رو. ولي متاسفانه رمز عبور رو فراموش كردم هر چند بار كه وارد شدم پيام خطا ميداد. حيف شد. خيلي حيف
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد