مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دختر من

هلیاخانم

1391/12/29 1:06
نویسنده : خاله و مادر
111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل مامانی

عزیزم میخواستم بهت بگم که بلاخره درواپسین روزای سال91واخرین روزای بارداری من ونیما داداشت موفق شدیم اسمی رو برات پیداکنیم والان جندروزه که تو شدی هلیای مازباناما بابایی به شدت مخالفت میکنه وهنوز نتونستیم راضیش کنیم...حالا ببینیم میتونیم برنده شیم یانه...بابا اصرار داره که بزاریم مونا چشمکخوب البته من عاشق این اسمم وخودم این فکرو انداختم بسرش...ولی به دلایلی منصرف شدم ودنبال اسم دیگه ای گشتم...این اسم رو (هلیا) اولین بارتوی رمانی از نادرابراهیمی دیدم وخوشم اومد وحالا بعدازسالها دنبال معنیش گشتم وخوشم اومد..درفرهنگ دهخدا نوشته..:گلی که ازدرون گل دیگه ای شکفته میشهچشمک  قشنگه نه؟ البته بمعنی  دخترخورشید  هم هست من ونیما داریم عادت میکنیم ولی بابایی هنوزقبول نمیکنه..حالا دیگه نمیدونم چی میشه..اینارو واست مینویسم که بعدها بخونی ودرجریان باشی که قضیه ازچه قراربوده..هرچندمن واقعا نمیدونم که توازچه اسمی خوشت میاد وچی دوست خواهی داشت شایدماهرچی که بزاریم تو بعدها اعتراض داشته باشی ..وهمین قضیه ست که داستان رو سخت میکنه گل مامان.........

پس توفعلا هلیای مایی ومن وداداشی هلیا صدات میکنیم ..نیما بعدازظهر خیلی جدی بمن گفت: که مامان فردا باید خیلی مواظب هلیا باشی پرسیدم چرا؟ گفت اخه شب چهارشنبه سوری ومواظب باش نترسه..الهی من قربون این داداش گل ومهربونت برمقلببله هلیاجونم فردا29اسفند واخرین روزساال واین اخرین عیدی ست که تو سرسفره نیستی وشیطنت نمیکنی عزیزم میدونم با اومدنت رنگ دیگه ای به زندگی ما میدی

دوستت دارم هلیا ی عزیزم بوووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سجاد
3 فروردین 92 11:01
سلام .
سال نو مبارک .
به منم سری بزن .
مر30


سلام
عیدشماهم مبارک باشه سجادکوچولو
ممنون که بمن سرزدی وخوشبحالت که دایی به این خوبی داری که همت کرده ولحظه های زیبای زندگیت روثبت میکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد