مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر من

شمارش معکوس

1391/12/19 13:28
نویسنده : خاله و مادر
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیز مامانی

امیدوارم خوب باشی...هرچندازتکون های مداومت این رو حس میکنم که خوبی...ونمیگذارم هیچ حس نگران کننده ای غلبه کنه بهم...مامانی دیگه شمارش معکوس رو شروع کردم وامروز که١٩اسفند١٣٩١هست وتو به امیدخدا تقریبا٤٠ روزدیگه میای پیش من وبابایی وداداشیخنده

این خیلی خوبه وما شدیدا منتظرتیم...هرکدوم به نوعی..اما خوشحال باش که چه داداش خوبی داری واینکه چقدر دوستت داره

عزیزم چیزی به پایان سال 91باقی نمونده وهمه درحال تدارک وامادگی واسه سال جدید که برای ما حس جدیدی داره وسال نو همراه با هدیه ی نو خواهدبود واون توخواهی بود پس گلم توهم خودت رواماده کن وقوی و سرحال به دنیا بیا....

دوستت دارم وبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الینا
19 اسفند 91 14:12
سلام عزیزم .خیلی خوشحالم که روزای سخت و شیرین بارداری داره واست تموم میشه و فرشته کوچولو میاد تو بغلت .موقع زایمان واسه منم دعا کن .بیا پیشمون خوشحال میشم








سلام ممنونم من محتاجم به دعای شما ولی حتما حتما اگه قابل باشم دعامیکنم
خاله
19 اسفند 91 23:24
آخرش ما نفهمیدیم اسم تو نی نی چیهههههه


چمیدونننننننم


به زودی معلوم میشه خاله.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد