مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر من

سلام نی نی گلم

1391/12/17 19:52
نویسنده : خاله و مادر
344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترگلم

چقدرواسم سختوغریبه که بگم دخترم...زبونم میچرخه بگم پسرم..بعدیهو میفهمم خدا یه دخترداده بهم ویه حسی بهم دست میده که سرشاراز ذوق وناباوریه..عزیزم خوشحالم وسپاسگزارم ازخدا که تورو به ما هدیه میکنه

اینروزا خیلی سنگین شدم و حال ندارم...اصلن حوصله ندارم کاری کنم والبته توانایی انجام کارایی که دوست دارم بکنم رو ندارم وهمین مساله عصبی وخستم میکنه....تمام وقتم به بطالت میگذره واخر روز احساس بدی دارم ..اخه من عادت به فعالیت شدید و به قولی همیشه "بیزی" بودم و حالا خیلی کارا رو نمیتونم وحالشو ندارم...........ومیدونم که با اومدن تو اینقدر سرم شلوغ میشه که وقت سر خاروندن ندارم چه برسه به این فکراااااا

بهرحال الان دیگه کمتراز2ماه مونده که روی ماهتو ببینیم ومن دچار استرس ونگرانی شدم که تو با سلامتی کامل دنیا بیای...البته ته دلم روشنه اما خوب...این نگرانی هم طبیعیه..این نگرانی واسم استرس میاره ومتاسفانه با هیچ کس نمیشه درمیونگذاشت..مخصوصا بابایی...چون اونوقت باید همه انرزیمو بزارم واونرو اروم کنم...ولش کن بابا

تنها امیدم به خداست که خیلی بخشندست وخودش به ما رحم میکنه

عزیزم امیدوارم خوب باشی واین 2ماه باقی مونده به سلامتی بگذره وتو سالم دنیا بیای

بووووس گل مامانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هامون
15 اسفند 91 20:37
نگران نباش خاله مثل خودم یه نی نی خوشکل به دنیا میاری


لیالی
19 اسفند 91 13:09



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد