مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر من

بدون عنوان

1391/12/7 11:06
نویسنده : خاله و مادر
75 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترگلم

عزیزم ببخشیدکه اینقدر دیربه دیرمیام سراغت..اخه مامانی یه اخلاقای خاصی داره...ویکمی زیادی واقع گراستسوال ها ؟!واقعگرا یعنی چی؟....ای وای یادم میره تو نی نی هستی وازین حرفای قلمبه سلمبه نزنم منظورم اینه که من نمیتونم ارتباط خوب وشدیدی با چیزی که نمیبینم برقرارکنم و حتما توباید باشی ومن توچشمای قشنگت نگاه کنم واونوقت میتونم باهات حرف بزنم ....واسه همینه که نوشتن احساساتم کمی واسم مشکله...بااینکه کلکسیونی ازاحساسات مختلف دارم

مثل ترس..نگرانی..ذوق..اشتیاق..وووومخصوصاکه تواینروزا خیلی تکون میخوری خیلیاااا...ومن گاهی نگران میشم که ایا مشکلی هست وگاهی کیفورمیشم ازین حس خوب...اما نمیتونم بفهمم که منظوری پشت این تکوناهست یا همینطوریه!!!!

ذهن خلاق خیلی ازمادرا میتونه کلی معنی وپیام واسه حرکات بچشون بسازه ولی مامان تو ازونا نیس وتوکارفانتزی وووواین حرفا نیست متاسفانهخوشمزهحالا بعدها بیشترمتوجه میشیومنومیشناسی

راستی چقدرخوبه که منوتو همجنسیم و احتمال درک بیشتری ازاحساسات مشترک بینمونه..اخه من بیچاره اینجا بین نیما وبابات گیرافتادم واکثرمواقع با عدم درک و یا درکهای نصفه نیمه مواجه میشم

خوشحالم که تومیای وجفت جفت میشیم...البته یکی ازنگرانیهامم اینه که تو طرف بابایی روبگیری..

اخه میگن دخترا بابایین! وپسرا مامانی..ونیما اینو ثابت کرده..هروقت من چیزی به بابا میگم طرف منومیگیره وحرص باباشهرامودرمیارهزبانمنم بهش میگم که کمی ملاحظه کنه ووواما خب همینطوریه دیگه ولی حالا اگه توبیای وطرف باباروبگیری اونوقت من چکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستت دارم نی نی کوچولوی بی اسم....اها یادم رفت بگم اسمت معلوم شدومابه کسی نمیگیم چون خیلی مخالف داشت ...اماتنها اسمیه که منونیما وبابا دوستش داریم...پس فعلا همون نیوفولدر بمون گلم

نیشخندبوووسنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مونا
10 اسفند 91 10:20
سللللللللللللللللللللللللام خاله
عزیز دل
خوشحالم که مامانی بالاخره دست به کار شد
خوش اومدی به دنیا من و هامون منتظرتیم شدید
میخایم لپهاتو بخوریم








niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد