مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دختر من

اولین سرماخوردگی

1392/4/10 20:01
نویسنده : خاله و مادر
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

عزیزم بازم میخوام برات از احساس قشنگی که تو به من هدیه میکنی بگم

دوستت دارم مامانی هر روز که بزرگ تر میشی عزیز وعزیزتر میشی ..الان کم کم کارات معنی دار شده وحتی نگاهات ..مخصوصا وقتی داری شیر میخوری وقتی توی بغلمی وبا اون چشات نگاهم میکنی وبعدکه منم نگاهت میکنم وقربون صدقه ت میرم تو دیگه خیالت راحت میشه که همه چیز امن وامانه و باناز وعشوه روبرمیگردونی ...اونوقته که میخوام بخورمت اینقدر فشارت میدم که میخواد اشکت دربیادنیشخندزبانعزیزم اخه نمیدونی چقدر نگاهت شیطون وبامزس

اما متاسفانه الان دوروزه که مریضی وسرماخوردی ومن خیلی غصمه..من معمولا خیلی حساس نیستم و سخت نمیگیرم اما خیلی از سرفه کردن بچه غصم میشهناراحت یادمه واسه نیما هم همینطور بودم

الانم اگه نیما تو خواب سرفه کنه خیلی نگران و غمگین میشم..وتو حالا با این سن کمت که هنوز٣ماهتم نشده سرما خوردی و اوضاع سینه ت خیلی خرابه خیلی خس خس میکنه  ومن که دستم رو سینته واحساسش میکنم وصداشو میشنوم خیلی خیلی ناراحت میشم و قلبم میخاد از جا کنده شهگریهدست خودم نیس خیلی غصم میشه

دکتر دارو داده وانتی بیوتیک میدم بهت امیدوارم هرچه زودتر خوب خوب بشی عزیزم هنوز خیلی زود بود که مریض بشی

بهرحال همینه دیگه به قول گفتنی بچه مریض میشه...گلم دوستت دارم وسالم باشی بوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هامون
17 تیر 92 11:05
به قول گفتنی بچه مریض میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد