مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر من

فرزند دوم

1392/4/10 20:18
نویسنده : خاله و مادر
168 بازدید
اشتراک گذاری

مونای عزیزم دخترم  خیلی بده که من وقت نمیکنم واست بنویسم که چه احساسی دارم به لطف حضورتو

میترسم بعدها نتونم ازینهمه زیبایی یادی بکنم ازین همه حس قشنگ وجدیدی که تو به من دادی

عزیزم دخترم خوشحالم که تورو دارم خوشحالم که دوباره دارم حس مادری رو تجربه میکنم وقتی تو با اون نگاه قشنگت با اون چشای گردت نگام میکنی خوشحال میشم که بین دوراهی دوباره مادرشدن یا نشدن نموندم و تصمیم گرفتم که توروداشته باشم وشیرینی داشتن بچه دوم رو به سختیهاش ترجیح دادم و بخاطر همه این خوشحالیها خداروشکر میکنم....عزیزم حالا که اومدم مطلب بنویسم واست تو علی رغم همیشه خیلی زود بیدار شدی و داری بی تابی میکنی ومن باید برم

پس فعلا خدانگه دارعزیزدلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اتنا
25 شهریور 92 21:12
لینکتون کردم خوشحال میشم لینکم کنین راستی چه دخترای خوشگلی








ممنونم چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد