مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

دختر من

سلام به دخترم

1391/11/6 19:14
نویسنده : خاله و مادر
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم  این وبلاگ رو خاله منا ساخته تا من واست بنویسم..خیلی وقت بود که می خواستم اینکارو بکنم ولی  بهانه های مختلفی وجود داشت که نتونستم ولی خاله منا دستمو گذاشت تو حنا خنده حالا خوشحالم که میتونم واست بنویسم......راستش رو بخوای من واسه داداشت نیما هم مینوشتم...منتها 9سال پیش من توی یک دفترخوشگل کوچولو نوشتم و از اوایل بارداری نوشتم وخوشبختانه تا به امروز ادامه داره........البته فاصله نوشتنهام زیاده اما بلاخره مینویسم و خیلی های دیگه واسه نیما نوشتند وامیدوارم در اینده نیما بخونه ودوست داشته باشه ...........وحالا تو...اینبار داریم با تکنولوزی پیش میریم و وبلاگی ساختیم و قراره اینجا بنویسیم    

امشب که دارم مینویسم 6ماهه که میزبان وجود قشنگت هستم...وچه مشتاق دیدنت!!!!!!!!!!

منکه باورم نمیشد روزی سعادت دختردارشدن رو داشته باشم هنوزم غرق حیرت وشادی ازوجودتوام والبته کمی گیجمتعجبیعنی نمیدونم بایدچکارکنم...!!!ولی باکمک خاله هات واطرافیانم کم کم دارم خودم رو وخونه رو واسه اومدنت اماده میکنم وهرروز مشتاق تر از قبل هستم..........عزیزم امیدوارم که خوب خوب باشی  

فعلا خداحافظی میکنم تا بعد بووووووووووووووسقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد