مونا مونا ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

دختر من

احساس زيباي خواهر و برادري

1392/3/14 1:07
نویسنده : خاله و مادر
177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

شايد قرار نبود كه اين عكس بر روي وبلاگ نيما و مونا قرار بگيره.

ولي من با اجازه از مامان سهام ، اين عكس رو بر روي وبلاگ نيما و مونا قرار دادم تا مونا هر وقت كه بزرگ شد و هر وقت خواست كه به عمق رابطه عاطفي خودش و نيما فكر كنه ، بدونه كه براي اندازه گيري عمق اين رابطه عاطفي هيچ طنابي ، هيچ نردباني و هيچ چيزي نميتونه عمق واقعي اين رابطه رو نشون بده.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سهام
14 خرداد 92 1:27
مونای من دخترم همانطور که خاله ازی گفت هیچ چیزی نمیتونه عمق رابطه خواهر و برادری رو نشون بده..عزیزم الان که تو کوچولویی وشاید خیلی متوجه عشق زیبایی که نیما بتوداره نشی اما من برات میگم که داداشی بی صبرانه منتظر امدنت بود وحالا که امدی خیلی خوشحاله ومنتظره بزرگتر شی تا بتونه باهات بازی کنه خوش به حالت که همچین داداشی داری
خاله مونا
18 خرداد 92 0:51
ووووووی ای ملافه سفیدها منو کشته
هههههههه
آره موناچی خوشبحالت که داداشی داری مثل عقاب ازت نگهداری خاهد کرد


خاله منا اخه اگه مامانی این ملافه ها رو نمیزاشت داداش نیما وبابایی مبل رو داغون میکردن وتا حالا باید2دست مبل دیگه میخرید
ههههههه اره مامانمم همیشه میگه که خوشبحالم که داداش گلی مثه نیما دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دختر من می باشد